سرمربی تیم شهرداری بندرعباس:

در بازی پلی آف برای شاد کردن  دل هوادران خود  می جنگیم 



امیرخلیفه اصل سرمربی تیم فوتبال شهرداری پس از مشخص شدن حریف تیمش در بازی پلی آف گفت: برای ما فرقی نمی کرد که با چه تیمی بازی کنیم چون تیمی که قصد دارد به لیگ یک صعود کند باید آماده رودروی با هر تیمی باشد.
  
به گزارش صبح ساحل،  وی بیان داشت : شناخت کافی از ون پارس داریم و وقتی تیم و امکانات ون پارس را می بینیم متوجه خواهیم شد که این تیم به مانند یک تیم لیگ برتری بسته شده است.
سرمربی تیم شهرداری بندرعباس بیان داشت: با آنالیز چند بازی ون پارس نقاط ضعف و قوت این تیم را آنالیز کرده ایم و با توجه به اعتقادی که به بازیکنانم دارم این تیم اصفهانی را شکست خواهیم داد و با رفتن به لیگ برتر دل مردم وهوادران به فوتبال در استان هرمزگان را شاد خواهیم کرد.
امیر خلیفه اصل سرمربی موفق تیم شهرداری بندرعباس در مورد این که در بازی اول پلی آف میزبان باشند یا مهمان گفت: برای تیمی که خودش را برای رفتن به لیگ یک آماده کرده است هیچ فرقی نمی کند که اول در خانه یا بیرون از خانه بازی کند.
وی ضمن تشکر از شهردار، شورای شهر ، مدیر تیم ، اعضای کادر فنی ، بازیکنان  و  هیات فوتبال هرمزگان یک تشکر ویژه هم از هوادران تیم نارنجی پوش شهرداری کرد و بیان داشت: از زمانی که اجازه داده شد تا هوادران به ورزشگاه بیایند تیم ما یک جان دیگر گرفته است و امیدوارم با صعود به لیگ یک بعد از چندین سال دل مردم و هوادران هرمزگانی را شاد کنیم و یقین داشته باشید برای راه یافتن به لیگ یک از هیچ کوششی دست بردار نیستیم.
تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در حال حاضر در اردوی اصفهان به سر می برد تا آمادگی خودش را برای دو دیدار حساس در بازی پلی آف حفظ کند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها